Fr

TECH

Sirius Insight lanceert Dividuals

Dinsdag 14 Februari 2023

Sirius Insight lanceert Dividuals

Sirius Insight, het Belgische onderzoeksbureau gespecialiseerd in geomarketingstrategie, kondigt de lancering aan van Dividuals, een oplossing waarmee marketeers hun doelgroep beter kunnen leren kennen en begrijpen, met strikte inachtneming van de privacy van elke consument.
 
De database omvat alle Belgische gezinnen in tien segmenten en 37 subsegmenten, die elk worden gedefinieerd door meer dan 2.000 specifieke criteria. “Door hun klantgegevens te vergelijken met Dividuals kunnen bedrijven hun doelsegmenten en hun kenmerken duidelijk definiëren. Zo kunnen ze hun campagnes beter targeten, de juiste kanalen kiezen en de boodschappen aanpassen”, aldus Ronald den Ouden, MD van Sirius Insight.
 
Volgens hem zijn de gegevens afkomstig van zorgvuldig geselecteerde private en publieke spelers: “Er is vanaf het begin rekening gehouden met de GDPR en privacy by design. De gebruikte gegevens zijn anoniem en het eindproduct bevat geen spoor van de brongegevens. Bovendien is deze oplossing niet afhankelijk van third party cookies en wordt zij niet beïnvloed door hun toekomstige verdwijning.

Archief / TECH