Fr

MEDIA

Maison Moderne steekt tandje bij voor Paperjam

Maandag 8 Juli 2024

Maison Moderne steekt tandje bij voor Paperjam

Aan de vooravond van zijn 25-jarige bestaan herziet Paperjam - het vlaggenschip van de Luxemburgse persgroep Maison Moderne, welbekend bij onze mediabureaus - zijn merkstrategie en aanbod.
 
Enerzijds wordt de website paperjam.lu tweetalig Frans/Engels en verschijnt de nieuwsbrief (40.000 abonnees) in twee afzonderlijke taaledities. Anderzijds put Maison Moderne uit de publicatie van het maandblad Delano en zijn thematische publicaties, die zullen worden geïntegreerd als bijlagen bij het magazine Paperjam.
 
Maison Moderne heeft ook de creatie van Paperjam next aangekondigd, een project dat omschreven wordt als “de Paperjam-expressie voor sociale media”. Het merk heeft ook net zijn kanaal op TikTok gelanceerd als aanvulling op zijn SoMe-aanbod.
 
Tot slot komt Paperjam in september met een speciale editie om “het Luxemburg van morgen” te vieren. Die krijgt een oplage van 300.000 exemplaren en zal verspreid worden bij alle gezinnen in Luxemburg, bovenop de gebruikelijke distributie.
 
“Paperjam is altijd al het belangrijkste mediamerk van Maison Moderne geweest en vormt nu de kern van onze ontwikkelingsstrategie”, aldus oprichter Mike Koedinger.

(Foto: Eva Krins/archief Maison Moderne)

Archief / MEDIA