Fr

AGENCIES

Volvo Car BeLux neemt Ogilvy Social.Lab mee aan boord

Vrijdag 4 Oktober 2024

Volvo Car BeLux neemt Ogilvy Social.Lab mee aan boord

Volvo Car BeLux heeft Ogilvy Social.Lab gekozen als lead agency. Het zal de klant aan de zijde van AKQA Brussels, dat voorheen het budget alleen beheerde, begeleiden. Mindshare blijft verantwoordelijk voor de media.

Ogilvy Social.Lab zal creatieve concepten, contentstrategieën en lokale campagnes ontwikkelen en uitvoeren. Dit omvat zowel merkopbouw als initiatieven voor het verhogen van de sales, en dit voor het hele spectrum aan SoMe en ATL-marketingactiviteiten.
 
Kelly Van Waes, head of marketing bij Volvo Car BeLux: “Volvo is een zeer relevant merk in de snel veranderende wereld van vandaag. We kijken uit naar de samenwerking met Ogilvy Social.Lab die als doel heeft te blijven innoveren en de bekendheid van ons merk te vergroten.”
 
We herinneren eraan dat Volvo deze zomer een wereldwijde mediapitch heeft gelanceerd.

Archief / AGENCIES