Fr

AGENCIES

Jupiler verliest nooit met Satisfaction

Vrijdag 14 Juni 2024

Jupiler verliest nooit met Satisfaction

Jupiler vroeg Satisfaction om een merkcampagne te ontwikkelen naar aanleiding van het EK 2024, dit ter ondersteuning van de Rode Duivels en als motivatie voor de fans.

‘De Belgen verliezen nooit’ is een echt eerbetoon aan de Belgen en meer bepaald aan hun humor en hun dappere karakter. Niets zal hen uit het lood kunnen slaan wanneer ze een van een frisse Jupiler genieten, zo claimt het bureau met enige zin voor overdrijving. En aldus kunnen ze de echte voetbalmomenten intens beleven.
 
Door de vergelijking met de andere deelnemende landen aan het tornooi als uitgangspunt te nemen, wil de campagne ons als Belgen verenigd doen voelen, met onze filosofie van zelfspot en onze liefde voor voetbal en Jupiler.

Anders gezegd, een op en top Belgische liefdesverklaring aan de Belgen. Wat er ook gebeurt tijdens het tornooi, ons legendarisch optimisme en onze zelfrelativering zullen altijd iets Belgisch blijven.

Jupiler schenkt trouwens een Jupiler 0,0% aan alle Belgen als de Rode Duivels de beker toch niet mee naar huis zouden nemen…
 
De campagne is te zien op televisie, in digital, SoMe en in affichage.

Archief / AGENCIES