Fr

AGENCIES

Partenamut wisselt af tussen Air en Publicis

Dinsdag 11 Juni 2024

Partenamut wisselt af tussen Air en Publicis

Na een competitie waaraan zes bureaus deelnamen, heeft Partenamut besloten om de samenwerking met Air die het vier jaar geleden startte voort te zetten.
 
Air wordt het hoofdbureau voor de merkstrategie en zal samenwerken met Publicis Groupe, dat de pitch won voor de online en SoMe-onderdelen, om consistentie in de algehele communicatie van Partenamut te waarborgen.

Ter herinnering: UM is al enkele jaren het offline mediabureau van Partenamut (exclusief OOH).
 
De voortzetting van de samenwerking start met de lancering van een nieuwe campagne die de leden van Partenamut uitnodigt om zich 32.872 dagen om hun gezondheid te bekommeren, d.w.z. elke dag een beetje. De campagne, die loopt is op tv, radio en in digital, steekt de draak met de typische coachingvideo’s en vestigt de aandacht op een preventieplatform dat klanten helpt bij het beoordelen van hun mentale gezondheid.

Archief / AGENCIES