Fr

AGENCIES

Gamned! verfijnt positionering en wordt Biggie Agency

Donderdag 13 Juni 2024

Gamned! verfijnt positionering en wordt Biggie Agency

Gamned!, dat de Silver won op de AOTY 2024 in de categorie Best Newcomer, heeft een rebranding doorgevoerd en gaat voortaan als Biggie Agency door het leven. Die naam ontleent het aan het moederbedrijf, de Franse groep die is opgericht door Olivier Goulon en Anthony Spinasse.
 
Naast een twintigtal in-house medewerkers in zijn nieuwe Brusselse kantoren (voorheen waren DDB en ACC in dat gebouw in de Sint-Hubertusstraat in Sint-Pieters-Woluwe gevestigd) en zijn ecosysteem van agency partners waarmee het in België samenwerkt, kan Biggie rekenen op een netwerk van meer dan 350 ‘partners in growth’ verspreid over de acht andere kantoren van de groep (Parijs, Marseille, Milaan, Genève, Zürich, Praag, Dubai en Sao Paulo).
 
Deze rebranding valt samen met een nieuwe positionering. Die is het logische gevolg van de organische ontwikkeling van dit ‘hybride’ bureau, meer bepaald als een ‘partner in growth’ die zijn klanten ondersteunt bij omnichannel ervaringen.
 
“Ons succes is te danken aan onze toewijding aan onze klanten, die op zoek zijn naar radicale transparantie, kwaliteit, innovatie en openheid voor nieuwe ideeën”, legt Catherine Hubaut, managing director van Biggie Agency, uit. “Onze aanpak focust op hun behoeften door middel van strategiebepaling, ontwikkeling van vaardigheden, co-innovatie en onze partnerschappen met bureaus. Deze elementen zijn essentieel om de huidige uitdagingen aan te gaan waarmee merken worden geconfronteerd gezien de snel veranderende relaties met de consumenten.”
 
Het 360°-dienstenaanbod van Biggie Agency omvat omnichannel strategie (strategie en strategische planning, data & analytics, datavisualisatie, het meten van (business) efficiency, media (strategie, segmentatie, mediaplanning, -buying en -optimalisatie), performance (SEO, SEA, SoMe, affiliate marketing, geomarketing), content creatie en business consulting.
 
“We opereren als een agency, consultant of staffing agency, naargelang de specifieke behoeften van onze klanten. Onze nieuwe naam weerspiegelt onze bredere visie en ons streven naar innovatie om merken te helpen bij hun activiteiten in een steeds veranderend landschap”, voegt Catherine Hubaut toe.
 
Vorig jaar en net als in 2022 realiseerde het bureau een ‘double-digit’ groei, met een totale omzet van 11,5 miljoen euro. Dat is een stijging van ruim 114% sinds de start in België in 2018.

Archief / AGENCIES