Fr

AGENCIES

mortierbrigade en Fantastic aangetekend voor bpost

Vrijdag 5 Juli 2024

mortierbrigade en Fantastic aangetekend voor bpost

Na een competitie onder begeleiding van PitchPoint, waarbij de communicatiebudgetten van de merken bpost en bpostgroup op het spel stonden, werd mortierbrigade gekozen als lead agency. In een parallel proces werd Fantastic geselecteerd als vaste partner voor employer branding. Uittredend bureau : VML.
 
De twee bureaus van de 62MILES groep zullen het brandingproces voor bpost en bpostgroup in België en internationaal beheren.
 
Karoline Dewinkeler, head of group brand & corporate communication bij bpostgroup: "De emotie en de magie in het voorstel van mortierbrigade raakten een gevoelige snaar bij ons team. We kijken ernaar uit om samen te werken aan toekomstige uitdagingen op het gebied van pakket- en omni-commerce logistiek.  
 
"Fantastic daagde ons op een constructieve en goed onderbouwde manier uit en maakte duidelijk dat ze heel wat expertise in huis hebben om ons te helpen ons employer brand te versterken", vervolgt Lies Van Dingenen, senior employer branding project manager bpost.
 
"Het potentieel van bpostgroup is enorm", besluit Vincent d'Halluin, strategic director & partner van mortierbrigade. "We zijn erg trots dat we samen kunnen bouwen aan een gloednieuw langetermijnverhaal, om bpost en bpostgroup het merkimago te geven dat ze verdienen.

Archief / AGENCIES