Fr

AGENCIES

dentsu Benelux lanceert Retail Media-aanbod

Donderdag 13 Juni 2024

dentsu Benelux lanceert Retail Media-aanbod

RetailMedia Solutions. Zo heet het nieuwe programma van dentsu Benelux, waarmee het bureau Retail Media tot een volwaardig onderdeel van de mediastrategie, -planning en -buying wil maken voor al zijn teams.

Het bureau geeft aan dat het voor merken steeds relevanter wordt om het gebruik van Retail Media als onderdeel van hun mediamix te overwegen. Het voegt eraan toe dat het een unieke positie inneemt tussen merken en retailers, met aan de ene kant performance specialisten, waar het gebruik van Retail Media een steeds belangrijkere rol gaat spelen als gevolg van veranderingen in het consumentengedrag, en aan de andere kant monitoring specialisten, die zich ervan bewust zijn dat handel een parameter moet zijn in alle planningen, plannen en budgetten.

“RetailMedia Solutions slaat een brug tussen het oude en het nieuwe en ziet Retail Media als een geïntegreerde kracht. In het dynamische retaillandschap is de toekomst digitaal. RetailMedia Solutions omarmt deze verandering en maakt de customer journey eenvormig. Wij begrijpen consumenten en shoppers als geen ander. Mensen kennen zit in ons DNA. Met deze expertise en het juiste gebruik van onze unieke CCS-consumer tool kunnen we retail en media tegelijkertijd plannen en uitvoeren. Dit vertaalt zich in een grotere efficiëntie en effectiviteit van de media, wat het verschil maakt voor onze klanten”, aldus Mark Rijsdijk, Director of Operations bij dentsu Benelux. Laurent Massart, Client Partner, is de verkoopleider voor deze oplossing. 

Archief / AGENCIES