-
Seen from Space: digitaal nieuws heeft moeite om fair share in reclamebestedingen te halen
Zondag 27 April 2025
-
Kantar Belgium start Media Reactions 2025
Vrijdag 25 April 2025
-
Nieuwsuitgevers zien reclamegeld verschuiven naar UGC
Dinsdag 15 April 2025
-
Mediafin maakt spectaculaire entree in CIM Audio on Demand
Dinsdag 15 April 2025
-
RTL Belgium geeft krachtige en vastberaden uitstraling aan Télévie
Maandag 28 April 2025
-
Nieuwsblad gaat voor groene(re) omgeving
Zondag 27 April 2025
-
Jean-Paul Philippot pleit voor meer technologische samenwerking tussen openbare omroepen
Zondag 27 April 2025
-
Wanneer las u nog iets interessants over reclame in de B2C-pers?, door Peter Van Wijnaerde (Springbok)
Zaterdag 26 April 2025
-
Marc Frederix treedt toe tot EASA-board
Vrijdag 25 April 2025
-
Gauthier Elslander: "BPX wil marketeers tonen hoe ze zich kunnen bevrijden uit de dwangbuis van de platformen"
Maandag 14 April 2025
-
Nathalie L'Hoir wordt de nieuwe UMA-voorzitter
Donderdag 10 April 2025
-
EACA reageert op tariffs en doet oproep voor vrije handel
Woensdag 9 April 2025
-
Dopper wil af van verpakt water
Woensdag 30 April 2025
-
Influence als hefboom voor transitie, door Sabrina Bulteau (Sench)
Dinsdag 29 April 2025
-
'Reef Builders' van AMV BBDO zet Sheba Hope Grows-programma in de kijker
Zondag 27 April 2025
-
Aljan de Boer (IRG): "De best presterende bedrijven benaderen groei vanuit het menselijke aspect"
Zondag 27 April 2025
-
'AI in Action': PitchPoint analyseert gebruik AI in bureaus
Dinsdag 29 April 2025
-
OpenAI effent pad voor e-commerce op ChatGPT
Dinsdag 29 April 2025
-
Volgende MM Tech Club buigt zich over reclamepotentieel videogames
Donderdag 24 April 2025
-
EPAM brengt inburgering AI in bedrijven in kaart
Donderdag 24 April 2025