Fr

BRANDS

Delhaize is trots om niet de duurste te zijn

Dinsdag 6 Oktober 2020

Delhaize is trots om niet de duurste te zijn

Delhaize heeft zijn nieuwe SuperPlus programma gelanceerd met een spraakmakende affiche die als teaser bedoeld is, maar vooral een debat wil openen. Die heeft als titel ‘Delhaize is niet de goedkoopste’ en speelt in op prijsperceptie van de retailer. De tweede affiche weerlegt die uitspraak echter meteen met de titel ‘En als ik gezond wil eten?’… Het getrouwheidsprogramma SuperPlus belooft een prijsverlaging van meer dan 5.000 producten met een Nutri-score A en B.

De teaser krijgt vandaag een vervolg met een campagne van TBWA die alle voordelen van het nieuwe getrouwheidsprogramma benadrukt via stop-motion filmpjes, radiospots en sociale media, alsook via baches in de stadscentra, affiches en banners. 
 
Alles verwijst naar de Delhaize app, op delhaize.be/superplus of in een Delhaize winkel waarbij iedereen die minder wil betalen om gezonder te eten zich kan inschrijven.
 

Archief / BRANDS