Fr

PARTNER CONTENT

Open Garden: automatisering voor meer gebruiksgemak

Donderdag 27 Februari 2025

Open Garden: automatisering voor meer gebruiksgemak

In deze nieuwe aflevering van Think Ahead, de podcasts van RMB's MarCom-afdeling rond onderzoek en nieuwe mediatrends, belicht Valérie Janssens (Media, Data & Tech Director) het innovatieve Open Garden-concept. Een model dat een tegenwicht vormt tegen de 'Walled Gardens' door een open aanpak te bieden, gericht op onderlinge verbondenheid en samenwerking. Dus geen beperkingen meer van gesloten environments. Met Open Garden kan elke speler in het reclame-ecosysteem vrij een wisselwerking aangaan, op een manier die gunstig is voor iedereen.

Open Garden, dat veel meer is dan een open ecosysteem, maakt ook meer automatisering mogelijk en opent de weg voor nieuwe tools om reclamecampagnes te beheren en te plannen.  

Kortom, het Open Garden-model zorgt voor een revolutie in het reclamevak en de manier om toegang te krijgen tot inventarissen. Interoperabiliteit, transparantie, gebruiksgemak en flexibiliteit: aan alles is gedacht om campagnes te optimaliseren. Ontdek in de podcast hieronder de voordelen van deze geavanceerde technologie die door RMB wordt toegepast. Meer informatie vindt u op rmb.be.

Get inspired by our expertise! 
THINK AHEAD. 

Archief / PARTNER CONTENT