Fr

PARTNER CONTENT

Transfer 12 jaar - Nieuw partnerschap met Precise.TV

Dinsdag 21 November 2023

Transfer 12 jaar - Nieuw partnerschap met Precise.TV

Transfer blaast deze week twaalf verjaardagskaarsen uit. Daarom stelt de reclameregie vijf dagen lang, haar vijf verschillende thema’s voor. Dag drie focust op het digitale aanbod van de reclameregie.

Tijdens de Transfer Kids Day kwam aan het licht dat Generatie Alpha hand in hand gaat met de digitale wereld. Daarom besloot Transfer een samenwerking aan te gaan met Mint Copenhagen, waarbij de contextual targetting tool van Precise.TV wordt gebruikt om deze doelgroep te bereiken.

Rasmus Dige, Chief Operating Officer van Mint Copenhagen: “De synergie tussen Transfer en Precise.TV is opmerkelijk. We zijn ervan overtuigd dat onze gezamenlijke inspanningen niet alleen adverteerders zullen helpen om deze Gen Alpha effectiever te bereiken, maar ook de kijkervaring van deze leeftijdsgroep te verbeteren”.

Michel Dupont, General Manager en Maxim Dockx, Digital Coördinator bij Transfer vullen aan: “Deze samenwerking opent de deur naar ongekende mogelijkheden om deze jongere doelgroepen te bereiken. Dankzij AI-technologie en de kennis van Precise.TV kunnen we de verwachtingen overtreffen en waardevolle content aanbieden aan adverteerders die boeit en verbindt”.

Het partnership tussen beide partijen versterkt de toekomst van digitale advertentiemogelijkheden bij Transfer naast thematische televisie en bioscoop. 

Meer info hier.

Archief / PARTNER CONTENT