Fr

PARTNER CONTENT

Innovation Day met Emakina en The Reference of hoe klantinnovatie centraal stellen

Vrijdag 15 November 2024

Innovation Day met Emakina en The Reference of hoe klantinnovatie centraal stellen

Artificiële intelligentie (AI) is bezig aan een razendsnelle opmars. Onderzoeksbureau Grand View Research voorspelt een jaarlijkse groei van meer dan 120% en belooft doorbraken die opnieuw zullen definiëren wat mogelijk is. AI in combinatie met de rijkdom aan data-analyse heeft een impact op merkstrategieën en herdefinieert normen op het gebied van klantervaring, commerce en merkidentiteit. In deze context van diepgaande transformatie is innovatie essentieel voor bedrijven om hun aanpak opnieuw uit te vinden en concurrerend te blijven.
 
Vandaag maken merken al gebruik van AI, Web3 en spatial computing om zich te onderscheiden en de relatie met hun klanten te versterken. Maar naast de tools gaat het om de integratie van deze technologieën om authentieke en duurzame merkervaringen te creëren die aansluiten bij maatschappelijke veranderingen.
 
Op 21 november is het tijd voor een niet te missen afspraak
 
Emakina en The Reference, twee bedrijven van de EPAM-groep, mobiliseren hun beste Europese experts voor een immersieve dag in deze wereld van digitale innovatie. Dit gratis en exclusieve evenement (beperkt tot 200 deelnemers), vindt plaats op 21 november in Le Mix, het iconische gebouw van de Royale Belge in Brussel, en verkent de technologieën en strategieën die een revolutie teweegbrengen in klantrelaties.
 
AI ten dienste van klantentrouw
 
 
AI beperkt zich niet alleen tot data en automatisering, maar opent ook nieuwe horizonten op het gebied van personalisering. Met predictieve en gedragsanalyses kunnen merken nu in real time inspelen op de verwachtingen van klanten en ervaringen creëren die de eenvoudige transactie overstijgen om duurzame relaties op te bouwen. Door van AI een verlengstuk van de merkidentiteit te maken, betrekken bedrijven hun doelgroepen op diepgaande en relevante manieren.
 
Naar een nieuw tijdperk van immersieve betrokkenheid
 
De virtuele omgevingen van nu zijn om ter meest realistisch en maken natuurlijke, gepersonaliseerde interacties mogelijk. De steeds geavanceerdere virtuele avatars van vandaag zijn in staat om een merk te belichamen, klanten te begeleiden en op een natuurlijke en geloofwaardige manier in te spelen op hun behoeften. Het zijn nieuwe ambassadeurs die de klantervaring kunnen transformeren.
 
Spatial computing: een nieuwe visie op brand storytelling
 
Spatial computing introduceert een nieuwe narratieve dimensie die de fysieke en digitale wereld integreert. Door immersieve ruimtes te creëren kunnen merken de klant een centrale plaats in hun verhaal geven, hun ervaring verrijken en de betrokkenheid aanzienlijk verbeteren.
 
De gedecentraliseerde toekomst van Web3
 
Web3 effent het pad voor gedecentraliseerde getrouwheidsprogramma's waarbij klanten hun eigen data en en beloningen bezitten en beheren. Deze autonomie komt tegemoet aan de verwachtingen van de hedendaagse consument, die altijd op zoek is naar meer personalisatie en controle.
 
Waarom deelnemen aan Innovation Day 2024?
 
In een steeds veranderende wereld is de Innovation Day een kans om de nieuwste AI-, VR- en Web3-technologieën te verkennen en kennis te maken met de trends die de toekomst van klantrelaties vormgeven.
 
Voor wie is de Innovation Day bedoeld?
 
Dit exclusieve evenement is gericht op visionaire merken die vertrouwen op innovatie om concurrerend te blijven. Deelnemers kunnen ook meedoen aan een Pitch Box om kans te maken op een gratis digitaal consult ter waarde van €10.000.
Schrijf je snel in, er zijn slechts 200 plaatsen beschikbaar.
 
Innovation Day
Donderdag 21 november
Mix, Vorstlaan 25, 1170 Brussel
Inschrijven kan hier.
Opmerking: dit event richt zich enkel tot adverteerders.

Archief / PARTNER CONTENT