Fr

PARTNER CONTENT

Van luisterend oor tot actie: de podcast in België

Woensdag 26 Juni 2024

Van luisterend oor tot actie: de podcast in België

Dit nieuwe nummer van ‘Think ahead’, de ‘insights & learnings’-rubriek van RMB's MarCom-afdeling, neemt de podcastmarkt onder de loep.

De podcast biedt de reclame een unieke kans: een intieme setting die de aandacht van de luisteraars trekt en de geloofwaardigheid van de reclameboodschappen versterkt.
 
Stay tuned en kom het fijne van podcasting te weten: neem een blik achter de coulissen, en ontdek de opkomende trends en strategische consequenties voor de merken. 

Vincent Binon, Project Development Manager bij RMB, onthult ons de voornaamste kenmerken van deze audioconsumptievorm, die erg populair is bij consumenten en adverteerders! 

Aan de hand van onderzoek, zoals de CIM Audio Time-studie, nemen onze experts dit format onder de loep: gebruikersprofielen, de meest trendy podcastplatforms, contentsoorten die het meest in de smaak vallen bij de luisteraars.

Neem een duik in deze materie dankzij inspirerende insights en cases. 

Get inspired by our expertise!
THINK AHEAD.



 

Archief / PARTNER CONTENT