Fr

PARTNER CONTENT

'The Rise of the Retail Media', best of

Zaterdag 3 September 2022

'The Rise of the Retail Media', best of

Graag blikken we nog een keer terug op ‘The Rise of the Retail Media’, een programma in productie van MM in opdracht van MMD, waarin verschillende experts ingaan op hoe dit touchpoint in de mediamix past, de mogelijkheden die data en personalisatie van campagnes bieden, en tot slot de consument/gebruikerservaring.
 
“Marketeers zijn steeds meer gefocust op de optimalisatie van de consumer journey. In dit opzicht spelen retail marketing en retail media een sleutelrol”, aldus Alex Thoré (Magis) ter introductie van het debat over dit onderwerp dat hij enkele maanden geleden leidde. Samen met hem praten in deze eerste reeks de CEO's van drie mediabureaus - Christine Brone (PHD), Gino Baeck (GroupM) en François Chaudoir (Space) - met Olivier Degrez, directeur van MMD (de gespecialiseerde regie van Delhaize) over de beste manieren om retail media te activeren.

Archief / PARTNER CONTENT