Fr

AGENCIES

Campari heft glas met Publicis Groupe

Dinsdag 28 Januari 2025

Campari heft glas met Publicis Groupe

Na een pitch won Publicis Groupe België het communicatiebudget van Campari Benelux. Het bedrijf heeft de ambitie om Aperol te positioneren als het grootste sterkedrankenmerk op de markt. Uittredend bureau: AKQA Brussels.
 
Publicis Groupe België zal verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling van de strategie en de creatie, inclusief de digitale luiken, CRM, public relations en influencer marketing, evenals het aanpassen van creatieve concepten voor festivals en on-trade en off-trade kanalen.

Francesca Arcangeli, marketingdirectrice van Campari Benelux: “We zijn heel enthousiast om met Publicis Groupe België samen te werken. Bij het bureau begrijpen ze dat Aperol meer is dan een aperitief, het is een sociale ervaring - iets wat duidelijk naar voren kwam in het antwoord op onze pitchbriefing. De sterke strategie en creatieve ideeën hebben ons ook overtuigd dat Publicis de ideale partner is om onze ambities waar te maken”, aldus Francesca Arcangeli.
 

Archief / AGENCIES