Fr

AGENCIES

Publicis Groupe stelt nieuwe creatieve directie voor

Maandag 23 Mei 2022

Publicis Groupe stelt nieuwe creatieve directie voor

Na het opeenvolgende vertrek van CD's Lode Vochten naar Happiness en Koenraad Lefever naar Darwin, heeft de pas benoemde executive creative director van Publicis Groupe, Mathieu Cardon, een nieuwe creatieve directie samengesteld.
 
De creatieve afdeling verwelkomt allereerst Werner Van Reck en Naïm Baddich die CD’s worden aan de zijde van Laurence Van de Putte die al op post was. Werner Van Reck heeft heel wat ervaring aan bureauzijde, voornamelijk bij LDV. Tot voor kort was hij ECD bij Havas. Naïm Baddich is dan weer geen onbekende voor Publicis, aangezien hij tussen 2015 en 2017 digital creative director was bij het bureau. De creatief werkt al meer dan vijftien jaar in de reclamewereld. Hij was ook aan de slag bij Duval Guillaume, Happiness Brussels en DDB.
 
De ECD Mathieu Cardon heeft ook Guilherme Nunes als head of art gerekruteerd. Nunes is half Braziliaans, half Portugees en hij begon zijn carrière als AD in Brazilië, meer bepaald bij AlmapBBDO. Daarna verhuisde hij naar Lissabon waar hij voor Leo Burnett en Publicis werkte.
 
Mathieu Cardon: “Het doet me plezier en het geeft me veel voldoening dat Guilherme, Werner en Naïm ons bureau vervoegen. Het zijn inderdaad eclectische talenten, maar ze zijn perfect complementair aan elkaar en ze delen allemaal dezelfde waarden van openheid en samenwerking. Dat is een grote troef voor onze klanten, die geconfronteerd worden met een almaar complexere wereld.”

Archief / AGENCIES