Fr

AGENCIES

Het IBR rekent op Dallas

Donderdag 16 Mei 2024

Het IBR rekent op Dallas

Het Instituut van de Bedrijfsrevisoren (IBR) deed zichzelf een nieuw imago en nieuwe campagne cadeau. Dallas was de partner van dienst.

Na een creatief-merkstrategisch traject bedacht het bureau eerst en vooral een nieuw logo. Dat is gebaseerd op de drie inhoudelijke pijlers uit de missie van de bedrijfsrevisor: people, planet en society. Het driedelige logo verzamelt alles wat te maken heeft met bedrijfsrevisoraat onder een overkoepelend merk.

Dallas ontwikkelde vervolgens een eerste campagne gericht op studenten economie en rechten. Doelstelling was hen overtuigen om te kiezen voor een carrière in auditing.

Met de campagne ‘Tel mee. Word bedrijfsrevisor.’ wil IBR duidelijk maken dat je als revisor impact hebt op de maatschappij, de economie en nu dus ook op het milieu. De campagne wordt online en in SoMe gevoerd, en dit via portretten van zowel ervaren professionals als nieuw bedrijfsrevisors.

Daarnaast nodigt de organisatie studenten in Leuven en Luik uit op ‘Revive’, een evenement in Kinepolis waar ze alles over dit specifieke beroep kunnen ontdekken.

Archief / AGENCIES