Fr

AGENCIES

Richa en Daenen/Pierloot gaan samen de baan op

Vrijdag 1 September 2023

Richa en Daenen/Pierloot gaan samen de baan op

Daenen/Pierloot, het creatieve project van copy Vincent Daenen en AD Dirk Pierloot, won de strategische en creatieve pitch voor het Belgische motorkledingmerk Richa.
 
Tom Grymonprez, CEO van Richa: “De no-nonsense aanpak van Daenen/Pierloot charmeerde me. Ze kwamen met verrassende strategische insights en een slimme emotionele brand campagne waarmee we ons kunnen onderscheiden in een zeer utilitaire markt, zowel voor onze klassieke markten en doelgroepen als voor nieuwe. Ze hebben echt bewezen ons merk te begrijpen.”
 
Voor de campagne zal het duo zoals voor elk project een ‘ad hoc agency’ opzetten. Zo zal het voor het digitale luik samenwerken met AdSomeNoise. Daarnaast vertalen Daenen/Pierloot, in samenwerking met het Richa marketingteam o.l.v. Felice Vandenabeele, hun campagne ook 360° naar print, POS materiaal voor Richa verkooppunten, catalogi, beurzen en activatiecampagnes.

Archief / AGENCIES