Fr

CREATIONS

Slice voert nieuwe DOOH-rituelen in voor Coke

Zondag 16 Juni 2024

Slice voert nieuwe DOOH-rituelen in voor Coke

Nog steeds in samenwerking met Urban Media/Clear Channel en met de teams van Naomi Osorio Galan, Manager Media Operations bij TCCC, zet Slice de acties voort die gelinkt zijn aan de Coca-Cola Zero ‘Rituals’ campagne in het kader van het EK.
 
In navolging van de actie die enkele dagen geleden werd gevoerd in het station van Antwerpen, deed het content marketingbureau van RMB een beroep op vier creators (twee Franstalige en twee Nederlandstalige). Die gaven de boodschap door op hun sociale netwerken en namen aldus de schermen van Clear Channel (Adshell en Street) in.
 
Het kwartet bestaande uit Angel Redondo, Younes Idrissi, Justin Dierckx en Thomas Latour deed in het station van Antwerpen een aantal straatinterviews over de sportrituelen van onze landgenoten. Dat leverde 20 video's, variërend van 30" tot 60", op. Die zullen te zien zijn op het TikTok-accounts van elke maker (zie hier en hier).
 
Als klap op de vuurpijl, en dat is precies wat de campagne origineel maakt, maakten Slice en dezelfde creators ook ‘Stories’ die, maar niet voor Instagram. In plaats daarvan zullen ze vanaf maandag 17 juni gedurende een hele week te zien zijn op de DOOH-schermen waarover we het hadden (hier en hier te bekijken).
 
"De drie onderdelen van de Rituals-activatie - station, straatinterviews en DOOH-schermen - werden bedacht als onderdeel van één concept dat we samen met Gael Nyssens (Urban Media, nvdr) aan Coca-Cola hebben voorgesteld”, aldus Dimitri Lemmens, MD van Slice.
 
“Slice en Urban Media hebben het perfecte antwoord bedacht voor onze ‘Only Coke Can Do’ briefing”, bevestigt Naomi Osorio Galan. “Zeker als je weet hoeveel belang we hechten aan lokale nabijheid en authenticiteit... Deze acties zijn een perfecte synthese van beide.”

Archief / CREATIONS