Fr

CREATIONS

LDV United creëert realistische spaarpotjes voor CM

Woensdag 11 September 2024

LDV United creëert realistische spaarpotjes voor CM

In tegenstelling tot zijn concurrenten is CM niet uit op winst maken. Elke euro die een klant besteedt in het verzekeringsproduct CM-MediKo Plan vloeit namelijk terug naar diezelfde klant in de vorm van betere voorwaarden en een geoptimaliseerde dienstverlening. Met andere woorden, de winst wordt niet uitgekeerd aan de aandeelhouders.

LDV United vertrok vanuit dit sterke idee om advertenties, radiospots en vooral een reeks SoMe-filmpjes te creëren. Die vertellen het verhaal achter het CM-MediKo Plan. Het zijn overigens spaarpotjes die er levensecht uitzien die deze boodschap overbrengen.

De bewegende porseleinen figuurtjes staan symbool voor het feit dat elke euro die je in de verzekering steekt, eigenlijk een investering in jezelf en je gezondheid is. De productie van de personages werd toevertrouwd aan Artbox.

Archief / CREATIONS