Fr

CREATIONS

AdSomeNoise zet M in je agenda

Maandag 30 September 2024

AdSomeNoise zet M in je agenda

Ter gelegenheid van zijn 15de verjaardag opent museum M Leuven van 20 september tot en met 4 oktober – 15 dagen dus - gratis zijn deuren. Om dat onder de aandacht te brengen, bedachten freelance copy Philippe Mertens en AD & Designer Helena Vereycken een originele campagne.
 
Centraal staat een gigantische scheurkalender met op de blaadjes de notities van fictieve bezoekers – allemaal redenen om af te zakken naar het museum: Wintergroenten zaaien met de Zaaier van Constantin Meunier. Worsten gaan kopen aan ‘t vleeskraam van Marina Pinsky. Of zetelhangen voor The TV Mantlepiece van Laure Prouvost.
 
Naast affiches en een OOH-activatie in de grote Belgische steden omvat de campagne radio (in een productie van Sonhouse) en een SoMe-luik dat in handen was van AdSomeNoise.

Archief / CREATIONS