Fr

CREATIONS

AKQA Brussels aan de slag met ochtendrituelen voor Mediafin

Donderdag 19 September 2024

AKQA Brussels (ex-FamousGrey) heeft een nieuwe campagne voor Mediafin ontwikkeld die luisteraars uitnodigt om hun dag met een voorsprong te beginnen dankzij de podcasts van De Tijd en L’Echo.

De campagne speelt in op de verschillende ochtendrituelen, en dit naargelang het gekozen communicatiekanaal: de OLV focussen op enigszins  ongewone ochtendrituelen om luisteraars te verrassen en aan te sporen de podcasts te beluisteren, prints die de smartphone en een ochtendritueel combineren en tot slot, op de radio, absurde ochtendrituelen die luisteraars een beetje op de heupen werken om hen aldus aan te sporen hun dag intelligenter te beginnen door te luisteren naar ‘De zeven’ (de radiospots zijn hier en hier te beluisteren).

Met deze campagne wil Mediafin niet alleen de trouwe lezers van De Tijd en L’Echo bereiken, maar ook een jonger en breed publiek aanspreken.

Archief / CREATIONS