Fr

CREATIONS

FamousGrey alcoholvrij voor de VSV

Dinsdag 9 Juli 2024

FamousGrey alcoholvrij voor de VSV

Iedereen die wel een glaasje lust, weet dat het doorgaans het eerste drankje is dat de toon voor de rest van de avond zet. En wie niet moet tellen, kan pas echt genieten van een avondje uit.

Daarom wil de VSV in samenwerking met FamousGrey aan het begin van de zomer zijn inspanningen verdubbelen om de volgende boodschap aan automobilisten over te brengen: ‘Kies voor alcoholvrij vanaf het eerste drankje’. De campagne wordt gevoerd via de gebruikelijke affiches op de gewestwegen en autostrades en via online video’s.
 
Omdat alcohol nog te vaak gezien wordt als een sociaal glijmiddel bezochten influencers Claudia De Greef en Ender Scholtens enkele zomerbars in Vlaanderen op zoek naar alcoholvrije alternatieven. Hun ontdekkingen en traject zijn te volgen op hun socialemediakanalen. Ze tonen dat het makkelijk is om nuchter te blijven en tegelijkertijd van de zomermomenten te genieten.

Om ook relevant te blijven op de cruciale momenten en locaties stelde FamousGrey een toolkit met gepersonaliseerd campagnemateriaal samen voor cafés, restaurants, bedrijven en sportclubs.

Archief / CREATIONS