Fr

CREATIONS

mortierbrigade rockt gelukkig wel voor Willy

Dinsdag 18 Juni 2024

mortierbrigade rockt gelukkig wel voor Willy

In het kader van de creatieve strategie ‘Het leven rockt niet altijd. Willy gelukkig wel’ van de DPG Media-radiozender heeft mortierbriagde een tv- en videocampagne én een guerrillacampagne aan een vijftiental ophaalbruggen in Vlaanderen ontwikkeld.
​​
Die vertrok van de vaststelling dat niemand ervan houdt om te wachten voor een extreem trage ophaalbrug. De brigadiers zagen dit als een ideaal moment om af te stemmen op Willy. Want, zo weten ze bij mortierbrigade, de tijd gaat sneller als er goeie muziek gespeeld wordt. 

In Vlaanderen krijgen automobilisten aan een aantal bruggen een verrassing te zien, meer bepaald de volgende boodschap die verschijnt wanneer de bruggen naar omhoog gaan: ‘Wachten rockt niet altijd. Willy gelukkig wel’. De actie is gefilmd en wordt ook gedeeld op de sociale media. mortierbrigade werkte samen met Rapid Media voor deze stunt.
 
Er staat ook een tweede video op het programma. Op het scherm zien we een baby die niet zo blij is tot hij de geneugten van rockmuziek ontdekt.

Tot slot wordt de campagne vervolledigd door een SoMe post, met deze keer een foto van een huilende Alexander De Croo na zijn rampzalige verkiezingsuitslag en met de boodschap ‘Het leven rockt niet altijd. Willy gelukkig wel’.

Archief / CREATIONS