Fr

CREATIONS

Alken-Maes in passioneel drama met WeWantMore

Donderdag 27 Juni 2024

Alken-Maes in passioneel drama met WeWantMore

In samenwerking met WeWantMore lanceert Alken Maes ‘Crime of Passion’, de eerste variant van het nieuwe Mort Subite-gamma ‘Juicy’. Het uitgangspunt van de campagne is dat fruitige bieren nog vaak worden beschouwd als een ‘guilty pleasure’.

De visuele identiteit is geïnspireerd op magazines en roddelbladen uit de jaren 2000, met hun gedurfde en flashy koppen en uitgeknipte foto’s. De fotografie imiteert de foto’s van paparazzi, waarbij mensen op heterdaad betrapt worden met het nieuwe fruitige bier.

Etienne Bachelier, marketing director bij Alken-Maes: “We zijn erg enthousiast over het creatieve werk van het WeWantMore-team, dat met veel durf en karakter nieuwe elementen in onze categorie heeft gebracht en tegelijkertijd het ludieke aspect van het merk Mort Subite heeft behouden.”

Archief / CREATIONS