Fr

BRANDS

CM verandert de perceptie rond arbeidsongeschiktheid met LDV United

Vrijdag 3 Mei 2024

CM verandert de perceptie rond arbeidsongeschiktheid met LDV United

Vlamingen zijn harde werkers. En dat is iets waar ze trots op zijn in het noorden van het land. Dat heeft echter ook een keerzijde. Wie gedurende een langere tijd niet in staat is om te werken, worstelt vaak met schuldgevoelens en schaamte.

Om het taboe rond arbeidsongeschiktheid te doorbreken, lanceert CM in samenwerking met LDV United een imagocampagne. De doelstelling is het debat op gang brengen rond een positievere invulling van het begrip arbeidsongeschiktheid en een perceptiewijziging teweegbrengen. Met andere woorden, om als samenleving op een gezondere manier te kijken naar niet aan het werk zijn, zeker in een tijdperk waarin het aantal mensen die arbeidsongeschikt is, blijft stijgen.

In het mediaplan is er plaats voor drie films (hier, hier en hier te bekijken) die geregisseerd zijn door  Lieven Van Baelen (Czar). Ze zijn te zien op tv, online en op de sociale media. Er staan ook een POS-luik en een printcampagne op het programma.

Archief / BRANDS