Fr

AGENCIES

De UBA positioneert zich met Silver&Copper

Donderdag 5 December 2019

De UBA positioneert zich met Silver&Copper

Na een raadpleging koos de UBA voor Silver&Copper voor de ontwikkeling van een nieuwe b2b-communicatie. Het bureau kreeg als missie om de Unie van Belgische Adverteerders te positioneren als bevoorrechte partner van haar leden, meer bepaald om de leden te verzamelen, te inspireren, te vertegenwoordigen, enz.

Doelstelling is ook om de relaties met de leden te versterken. Daarvoor zijn er verschillende campagnes voorzien, waaronder een eerste dit jaar. Die zullen vooral digitaal gevoerd worden en zijn opgebouwd rond een always-on strategie om aldus de idee te versterken ‘dat er altijd iets relevants gebeurt bij de UBA’ en dat merken sterker zijn wanneer ze samenwerken.

Onder de slogan ‘UBA. Taking brands further. Much Further’, toont het creatieve idee van Silver &Copper merken die in eerste instantie niet verwant zijn met elkaar, maar die wanneer ze samenkomen wel verschillende consumer insights delen.

Archief / AGENCIES