Fr

AWARDS

Clio: de demo van les Bleues klopt Barbie

Donderdag 2 Mei 2024

Clio: de demo van les Bleues klopt Barbie

Nadat de ‘WoMen’s Football’ campagne van Marcel voor Orange al de Andy’s domineerde, is ze nu ook een van de grote winnaars op de Clio Awards. Ze wint vier Grand (van de 30 uitgereikte prijzen), maar ook zes Gold, twee Silver en twee Bronze.
Barbie van Mattel pakt twee Grand (Integrated en Partnership & Collaborations); idem dito voor ‘Where to Settle’ van McCann Warschau en NY voor Mastercard, en ‘ADlaM’, ook van McCann NY voor Microsoft.
De specials OTY zijn voor Ogilvy (Network), Publicis Conseil (Agency), Rethink (Independent Agency), Michelob Ultra (Advertiser) en Prodigious (Production Cy).
 
Ter herinnering, VML Belgium won een Gold en een Silver met zijn Nederlandse collega’s voor ‘The Mammoth Meatball’ (VOW), en nog een Silver met ‘The Ecocheque Hack’ (11.11.11). Het was het enige Belgische bureau dat in de prijzen viel.

Archief / AWARDS