Fr

CAMPAIGN OF THE WEEK

FamousGrey zinnenprikkelend voor Helan

Vrijdag 10 Februari 2023

FamousGrey zinnenprikkelend voor Helan

Met een nieuwe sensibiliseringscampagne moedigt Helan iedereen aan om wat liever en milder voor zichzelf te zijn. Bijvoorbeeld door het taboe rond masturbatie te doorbreken: dat is met name een gezond en natuurlijk middel om stress te beperken, beter te slapen en jezelf te ontdekken én te aanvaarden.

“Welzijn begint met jezelf graag te zien, fysiek en mentaal”, aldus het platform van #14dagenzelfliefde, de campagne die FamousGrey ontwikkelde voor het onafhankelijke ziekteverzekeringsfonds Helan. Die roept in de aanloop naar Valentijn – en helemaal trouw aan haar visie op welzijn in brede betekenis – op tot meer zelfliefde.
 
“De belangrijkste relatie die je hebt in je leven, is die met jezelf”, zegt Rik Selleslaghs, CEO van Helan Onafhankelijk ziekenfonds. “We willen zelfliefde bespreekbaar maken, in al haar facetten. Een spot die masturbatie op een liefdevolle manier in beeld brengt, hoort daar bij. We willen laten zien dat het helemaal oké is om jezelf graag te zien. Mentaal. En fysiek. En zonder schuldgevoel. Je verdient zelf evenveel liefdevolle aandacht als de mensen rondom jou.”  
 
Met andere woorden zelfliefde is allesbehalve egoïstisch: als je jezelf graag ziet, en zorg draagt voor jezelf – mentaal én fysiek – heb je ook meer armslag om voor de mensen om je heen te zorgen.
 
“De campagne berust op een spot in de bioscoop, op televisie en op de sociale netwerken, met een masturberende vrouw en het standpunt van Helan op dit taboe dat er geen meer zou mogen zijn”, aldus creatief Antoine Wellens.
 
Er zal ook een pers- en influencerluik volgen.
 
En omdat zelfliefde uiteraard meer om het lijf heeft dan masturbatie, ontwikkelden Helan en FamousGrey een programma met tips om de liefde voor jezelf op te krikken en aldus je welzijn te bevorderen.
Assets :
Credits :
  • Client : Helan
  • Contacts : Ariane Collard, Sarah Masschelein, Lynn Pellens, Vanessa Raes
  • Agency : FamousGrey
  • CD : Peter Ampe
  • CD : Laurie Lacourt
  • Creation : Antoine Wellens
  • Creation : Vanessa Hendrickx
  • Account Director : Olivia Naudts
  • Account Manager : Lies Bernaer
  • Account Executive : Silke Galle
  • Brand Strategist : Aze Van Coillie
  • Digital Strategist : Wies Dickens
  • Film Production Company : Hamlet
  • Director : Angelo Cerisara
  • DOP : Wim Vanswijgenhoven
  • Executive Producers : Jason Felstead & Ruben Goots
  • Producer : Robin Paul
  • Post-Production Cy : FamousGrey Productions
  • Head of Production : Myriam Maes
  • RTV Producer : Marie Libouton
  • Offline Editor : Gilles Desplanque & Sven Vanhee
  • PR Agency : Famous Relations
  • PR Contacts : Stephanie Van Bets, Astrid Jacobs, Zoë Cnaepkens, Déborah de Klerck
  • Media Agency : Mindshare
  • Media Contact : Tina Tribout