Fr

Campaigns

Publicis Groupe/Renault : "The 29 Minute Restaurant"

Vrijdag 12 Augustus 2022

Publicis Groupe/Renault :



De nieuwe Renault Megane E-Tech staat voor 26 rijhulpsystemen, 220 pk, 470 km autonomie en vooral de mogelijkheid om de wagen helemaal op te laden in slechts 29 minuten. Om dat in de verf te zetten bedacht Publicis Groupe ‘The 29 Minute Restaurant’. In september zullen zes gelukzakken uitgenodigd worden in dit pop-uprestaurant.
 
Yves Mattagne, de beroemde tweesterrenchef van La Villa Lorraine, zal hun een gastronomisch driegangenmenu serveren dat gecreëerd en opgediend wordt in slechts 29 minuten. Tenminste, dat is wat hij Renault beloofd heeft…

Om deel te nemen volstaat het om enkele vragen te beantwoorden op het online platform. De trafiek wordt voornamelijk gegenereerd door online video.
Assets :
Credits :
  • Client : Renault
  • Agency : Publicis Groupe Belgium
  • Client Leads : Ivo van der Pas, Filip Van der Haegen
  • Account Director : Nathalie Duchatelet
  • Account Executive : Martin Ozfirat
  • Strategy Director : Carl De Gussem
  • Connection Planner : Anthony O’Donnell
  • Chief Creative Officer : Eduardo Marques
  • CD : Naïm Baddich
  • Creation : Daniel Van den Broucke
  • Creation : Maarten De Maayer
  • Copy Fr : Philippe Dorval
  • Copy Nl : Wim Corremans
  • Head of Art : Guilherme Nunes
  • Content Lead : Joyce Poelmans
  • Content Manager : Yaiza Gomez
  • Digital Designers : Benoit Germeau, Christopher Goossens
  • Content Producer : Andreas Hasle
  • Director : Andreas Hasle
  • Moving Images Producer : Marc Van Buggenhout
  • Print Producer : Marleen Hemeleer