Fr

Campaigns

LDV United/CM : "Rekruté"

Vrijdag 25 Oktober 2024

LDV United/CM :



CM Gezondheidsfonds en LDV United lanceren een nieuwe employer branding campagne. En om aan te tonen dat CM anders kijkt naar solliciteren openen ze voor de gelegenheid een pop-up restaurant genaamd Rekruté. Vijf dagen lang tovert CM het iconische stationsgebouw van Antwerpen-Centraal om tot een restaurant. Waarom? Omdat ze bij CM graag de mens achter het cv leren kennen.
Assets :
Credits :
Client: CM Gezondheidsfonds
Client contact: Didier Bastiaens, Yara Nolf, Tim Poncelet, Tim Langbeen, Ronald Beernaert
Agency: LDV United 
Account Team: Hanne Stoppie, Julie Meirlaen
Client Service Director: Tom Thijs
Strategic Director: Dennis Vandewalle
Strategy: Thomas Eyskens
CD: Yannick Schoch, Wesley Kuystermans 
Creative team: Manon Penné, Vivienne Mak
Design: Stijn Voeten
Video Production: Jack & Charlie
Event: City Cubes