Fr

BRANDS

Sauzen van Pauwels tekenen nieuwe tv-exclusiviteit met Ads & Data

Dinsdag 29 April 2025

Sauzen van Pauwels tekenen nieuwe tv-exclusiviteit met Ads & Data

Voor het tweede jaar op rij kozen de sauzen van Pauwels en hun mediabureau Zigt Ads & Data als exclusieve tv-mediapartner voor de uitrol van hun marketingcampagne. Net als vorig jaar gaat de sausproducent voor ‘bumper sponsoring’, zowel in lineaire tv als online via GoPlay. Door deze aanpak is Pauwels Sauzen het hele jaar door in verschillende golven prominent aanwezig op de Play-kanalen.
 
Ellen Bosmans, media director bij Zigt, benadrukt dat het bureau kon vaststellen dat de creatieve overgang tussen het Play 4-logo en de Pauwels-spot zijn vruchten heeft afgeworpen: de actie werd positief geëvalueerd door het publiek en leidde tot een verhoogde merkbekendheid en -consideratie.
 
Tegelijk verbindt het merk ook zijn naam aan ‘De Mol’ via 7’’-billboards op TV en online.

Archief / BRANDS