Fr

CREATIONS

Best of OOH: Coca-Cola, Carrefour en Samsung krijgen kroontje

Vrijdag 20 September 2024

Best of OOH: Coca-Cola, Carrefour en Samsung krijgen kroontje

De Best of OOH-jury van experts selecteerde 12 campagnes voor het platform dat best practices in OOH-campagnes wil delen, terwijl het ook de diversiteit en kwaliteit van de touchpoints van het medium in de verf zet.

Naast de geselecteerde campagnes voor Adidas, Martini, Netflix, Lidl, BMW, Disney+, Be-Kind, Nestlé en Westtoer, kregen drie merken ook een kroontje: Coca-Cola, Carrefour en Samsung.

Coca-Cola dankt zijn bekroning aan zijn actie voor het EK 2024 die Urban Media voerde in het Centraal Station van Antwerpen, met een minivoetbalveld, een interactieve Photobooth en een gigantische koelkast vol frisdrank. Bureau: GroupM.

Carrefour (dat bijna sponsor af is) benadrukte dan weer zijn partnerschap met de Rode Duivels in Brussel-Zuid en Antwerpen-Centraal. Dat deed de supermarktketen door middel van hologrammen van de Rode Duivels die reizigers en voetbalfans opwachtten voor een exclusieve virtuele ontmoeting. Ook deze actie liep in samenwerking met Clear Channel. Bureaus: Havas Media, Publicis Groupe en Demonstr8.

De winnende campagne van Samsung tot slot vond plaats in het Louiza-Guldenvlies metrostation. Dat werd door de teams van JCDecaux omgetoverd tot een heuse ‘brandzone’ in de kleuren van de Samsung S24 en Galaxy AI-technologie. Bureaus: Cheil, Space en Billups.

Lees hier meer.

Archief / CREATIONS